diumenge, 20 de gener del 2008

Mmmmm... qui vol un trosset de xocolata?


Estic molt content dels vostres comentaris sobre la paella. Podeu consultar la recepta que més m'agrada fer a l'esquerra del bloc. També hi trobareu una recepta de mongetes que em demanaveu des de l'aula d'acollida.

Vinga, ara toca parlar d'un dolç boníssim...la xocolata!!! Oi que m'heu dit els de cinquè que l'esteu treballant? Doncs animeu-vos a contestar el següent (no tan sols els de cinquè, eh?):
1- Quins tipus de xocolata hi ha a la foto? Quina diferència hi ha en tots ells?
2- Sabeu què és un suís? (a part d'un habitant de Suïssa)

També vull dir-vos que m'ha agradat molt el tema de fer un concurs. He posat una enquesta al bloc perquè opineu sobre quin tipus de concurs us agradaria fer, contesteu-la.

Vinga... a fer feina!

Una abraçada,

Manduca

10 comentaris:

Maite ha dit...

A mi m'agrada molt la xocolata. Segur quel suïs deu ser alguna cosa relacionada amb la xocolata, no?

Unknown ha dit...

Hola Sr. Manduca!
Som els nensi nenes de la classe dels "coets" de P-4.
Ens agrada molt la xocolata, i ens ha caigut la baba quan hem vist la foto!.
A la foto hem vist xocolata negra, xocolata blanca, i xocolata amb llet i ametlles (marró i trossets blancs).
Si ho hem endevinat, ens donaras un bocí de xocolata?????

Unknown ha dit...

Hola senyor Manduca!!
Ens ha agradat molt rebre la teva visita al pati de la nostra escola!!
Que t'ha semblat la nostra exposició sobre l'alimentació?? T'ha agradat??
Els nens i nenes de 1er volem fer-te una pregunta: com es fa la xocolata?? Ens agradaria molt saber-ho!
Molts petons de xocolata!!!!

Anna ha dit...

Som la Verònica, l'Alexandra, el Manatzic, la Salma i el Mohamed.
La xocolata ens agrada molt. Es de color blanc, marró i negre.
Per Nadal n'hem menjat i el pastis de xocolata és molt bo i bonic.
Fem una xocolatada al cole?

Anna ha dit...

Som els nens de tercer de l'Aula d'Acollida.
Sr. Manduca ens agrada molt la xocolata, però a l'Airton no gaire i diu la seva mama que fa mal de panxa.
Les xocolates són: blanca, negra, marró i amb avellanes.
Hem buscat al google que era un suís i hem trobat que els suïssos fan la xocolata molt bona i hi ha moltes fàbriques de xoco a Suïssa.
Dharma, Anastasia i Airton.
Un petó

Anna ha dit...

Hola Sr. Manduca. Grasias per la recepta de mongetes que ens as donat.
Ens agrada molt la xocolata. Ala foto hi ha xocolata blanca, negra,xocolata marro amb avellanes.
La blanca te mes llet que la marro, marro mes que la negra.
Hem boscat al diccionari que es un suis:Xicra de xocolata desfeta amb nata al damunt. Adeu Sr. Manduca. Som la Maroua i la Lorena.

Anna ha dit...

hola senyor manduca a la melany y a mi ems agrada menja chocolata y a tu? un suis es chocolata desfeta amb nata es bonisin he.

Anna ha dit...

el suis es xocolata desfeta amb nata a mi m'agrada molt el suis i a tu?. per m'agrada mes la visita que ens es fet tu moltes gracies per visitarnos. son la ariana y la melany ,mili de segon.

andrea ha dit...

Hola Sr.Manduca, em sembla molt bé que parlem de la xocolata, a mi m'encanta però voldría dir que em sap greu perquè hi ha gent que es pensa que la xocolata és dolenta, i nooooo és així, la xocolata té hidrats de carboni, minerals, fibra,proteïnes, vitamines... i això ens dona molta ENERGÍA així doncs " un dolç no amarga a ningú"

ana belen ha dit...

"Mmmmm... qui vol un trosset de xocolata?"
yo buldria un troset ara mateix pero me mare no em deixa perque acabo de menjarme un tros